Fashion communication

  • Interdisciplinárna genéza problematiky (socio-ekonomické/psychologické, kunsthistorické, kultúrne východiská)
  • Aktuálna reflexia spoločnosti v intenciách módy ako spoločenského fenoménu (aka HYPE)
  • Definícia a vymedzenie samotných marketingových kategórii (módny produkt, plánovanie - timing, cena a cenová politika - pricing, nastavenie distribučných kanálov, úvod do promotion mixu, aplikovaných v oblasti módneho priemyslu)
  • Segmentácia spotrebiteľov, personalizácia a targeting v oblasti módy
  • Klasifikácia módnych produktov
  • Prehľad jednotlivých segmentov módneho trhu
  • Aplikácia marketingovo-komunikačného mixu v podmienkach módneho priemyslu
  • Start-up a branding - budovanie módnej značky v jednotlivých krokoch
  • Print a tradičné médiá
  • Digitálne nástroje a techniky, marketingovo-komunikačné aktivity módnych subjektov v prostredí nových médii a aktuálnych zmiešaných omni-formátoch
  • Vizuálny merchandising, placement (umiestnenie produktu) a Styling
  • Eventy, fashion shows a ostatné formy podujatí v módnom priemysle
  • Alternative - nízkonákladové kampane
  • Nové marketingovo-komunikačné média, nástroje, trendy, inovácie a možnosti
  • Kritické a spoločensky zodpovedné poňatie komunikačných aktivít v oblasti módneho priemyslu a perspektíva do budúcnosti / Sustainable fashion